søndag

Maaaat

Herlige herlige hjemmeverden. Noe sier meg at jeg kommer til å slite økonomisk når jeg flytter for meg selv. Jeg tror jeg har litt dyre matvaner hvis jeg har lov og frihet. Og det har jeg nå, og det har jeg enda mer veldig snart. De siste dagene har jeg laget lekre kyllingretter. Alle er laget i nuet, og ren improvisasjon som gir godt resultat. I dag, før klokken passerte tolv hadde jeg mikset sammen en deilig rekesalat og gode muffins, med smaker som kaffi, jordbær og sjokolade. Egentlig liker jeg ikke rekesalat, men var godt fornøyd med dagens resultat. Kanskje jeg skal begynne å like det på heltid.

For tiden tenker jeg bare på mat, nesten. På rema får jeg jo god innsikt i folks matvaner, og i vareutvalget. Inspirasjonen flyter inn i hodet mitt, og blander seg med grand-ting, og jeg.. får lyst å lage mat. ikke nødvendigvis spise. Men lage. Middag i dag? Stekt ris. Helt klart. Hahahha. Har ikke bestemt meg for om det skal være med reker, laks eller kylling enda! Men det får vi se. MAT.

Hva skal du i kveld da? Noen spesielle planer?
Tror jeg skal lage mat. Veldig lyst til det.
Men.. du har jo spist middag.

Standard. Og ikke spesielt morsomt. mer et problem.