fredag

Ibux kaffi eplejus

De er en rase - idioter. Kloke ord fra samboer M om livet og utelivet. Jeg er fortsatt sinna etter stygge gutter/mannfolk som sier ekle ting og jenter med extensions, stramme klær og en sjuk danseglede. Jeg følte meg på feil sted, til feil tid og alt det der. Med en idiotisk uke, var kanskje ikke en gjeng nordlendinger med høye tanker om seg selv og sin digghet helt riktig. Jeg og M burde nesten få premie, etter de x antall gangene vi har blitt tråkket kraftig i trynet denne uken. Ikke for å klage, men det er ren fakta. Kom an, liksom. Det handler om respekt. "Du e jævlig deilig, men du ser ganske dum ut" osv gjør vondt langt inn i hele meg. Kanskje det føles verst og bli kalt deilig på et sted hvor jentene ser mildt prostituerte ut, og har dukket i brunkremsspannet før de forlot rusbrusvorset sitt.

Derfor gjorde det godt med Mac'en og god samtale om verdens idioter, både menn og chicks fikk gjennomgå og drittmat er godt. det beste med uken var det koseligste vorset i verden. med de beste jentene. johoo. men at resten av verdens befolkning suger, gjør ting litt vanskelige.

Hurra, jeg er glad på morgenen!!