onsdag

Nazi girlfriend

Oh god, vi har en ånd i hus. Vi trodde hun het Magda, men hun heter Solveig. Gift med mann fra Etiopia. De andre er scared to death, og jeg tror ikke på det. Litt freaky er det likevel å sitte alene med stearinlysene mine og lure på om det finnes noe jeg ikke tror finnes. En dame som velter teen min og cdene våre. flere døde ting som lever. jeg er litt freaked. fine sa at det ikke fantes sånne ting, og det tror jeg på.
Derfor gikk jeg på lesesal, og hodet snurrer rundt. Både fordi det var utrolig kjedelig, men også fordi jeg ikke aner hva jeg skal med livet. Så eksamensbesvarelser på masternivå, og det var kjekt og koselig, og jeg tror jeg klarer meg fint hvis det er sånn det skal være. Likevel vil jeg bort og vekk og alt er vanskelig. Neida. mye er ifnt, men det fine er vanskelig det og.