torsdag

kalender

Ull og gulrøtter på kvelden. Slappe av midt i helvetesperiode med eksamenz, jobb og sjukdom. De få kveldstimene jeg har, som er min eneste fritid, skal benyttes veldig godt. jeg spiser og leser koselige ting, siden jeg er facebooklaus. Bra for meg uten facebook, siden jeg ikke liker telefon noe særlig heller. Egentlig vil jeg være bare tilgjengelig for spontanbesøk og brev. Men det er en moderne kvardag, som jeg er lei av. Lei fyllasmser til pene menn og mamma, lei foreldre som ringer, facebookeventer og fyllabilder. jeg er lei alt jeg finner på. Ganske greit for meg at man ikke kan kommunisere med folk med hjelp av appelsiner, som er det jeg forholder meg til.

Mannen jeg skal gifte meg med ser rart på meg på gaten når jeg smiler til ham. Dumt for ham at han ikke vet helt om disse gifteplanene. Jeg vet ikke engang om han allerede er gift, eller har barn. Men han er helvetes fin og bor rett borti streeten.