søndag

Ka kan eg gi deg?


Hurra for bror som vekker meg om morgenen, når jeg ikke har sovet noe fordi jeg har smerter i hele kroppen. GREEEEEGIIIINEEEEE STÅÅÅ OPP!!!! MAMMA A LAGET KALENDA TE DE! Det er koselig, når man tar med at jeg ikke hadde mer dyne, og hadde mye lys på rommet da han var ferdig å snakke. Dro meg opp av sengen, og ga meg en genser og leide meg til kalender. Gleder meg til min unge blir tre år. Det blir fint. 'gardine får ikke julegaver av nissen for hun er så slem'. Han anklager meg også for vold om morgenen, når jeg har stått opp, trøtt i trynet og kroppen 'Paappa.. ho slååååååår me'.
Ellers var det hyggeligere med en annen bror som vekket meg med kaffi og kakemenn.

Generelt sover jeg hele tiden, og derfor står jeg også opp mange ganger. Heldig jeg er. Snart er det jul, og jeg har en mørkeblå kjole som er finere enn det meste jeg eier.