lørdag

Robyn

Det er skikkelig feststemning i nabolaget. Mye dårlig musikk på en gang, og jeg vil sove. Men det er så sabla vanskelig når det skrikes på ulike eksotiske språk utenfor vinduet mitt. Utlandet kaller vi bakgården, og det er ikke helt sjelden jeg føler at jeg er med i en bollywoodfilm eller noe. I dag er det lite bollywood og mye fyll og det er slitsomt.

For tiden vil jeg bare ha sommer. Jeg blir så sint og lite hyggelig når det regner over lengre tid. Bare klager og griner til alle om alt som er teit og dumt, om alle dustete mennesker og hendelser. Det er sikkert derfor jeg i hele dag har hatt sommer i smauet. alenetid med smoothiez og sommerklær. Akkurat nå ligger halve sommergarderoben strødd utover gulvet, fordi det er så behagelig å se på, og jeg skulle ønske at jeg kunne pakke med meg det blomstrete og det rosa og dra ut i den varme verden, i stedet for å sitte inntullet i pelspleddet mitt og begravet i bøker. Ikke nok med at det ikke er sommer, så kan jeg ikke gå ut fordi jeg ikke har leg, og selv om jeg helst bare går ut på steder hvor jeg ikke kan vise leg, føles det best å ha leggen i lommen(haha) og kunne gå ut på steder hvor jeg har lov å være. Livet er hardt. Og ensomt på lørdagskvelden. Hardt å ikke kunne feste som en rockestjerne. Jeg er ikke så flink til akkurat det, men jeg skjønner hvorfor man sier det. Hadde en spillejobb, fikk masse gratis alk og festet hardere enn vanlig. som en rockestjerne i 40årsdag. HURRA. jeg savner de dagene.