tirsdag

henrik


Til vanlig er jeg dårlig til å studere. Nå har jeg superkrefter. Jeg kan telle timene jeg har sovet de siste to døgnene på en hånd. Det blir riktignok vanskeligere å telle kopper kaffe og te. I dag skulle jeg sove når jeg var ferdig med oppgave, forelesning osv. Men jeg kan ikke sove! Jeg har begynt å drikke te, og trenger ikke søvn. Jeg klarer ikke sove. Akkurat disse dagene klarer jeg bare lese å skrive. Det er ikke dumt siden jeg sikkert henger et halvt århundre etter allerede fordi jeg heller vil drikke vin og ha det festlig. Riktignok skal det sies at jeg har en helt syk motivasjon for å jobbe så vilt hardt akkurat nå. "Vi skal ikke treffes igjen før vi begge har tatt igjen det tapte leste". Og faen, det er sånn man begynner å lese av.

Jeg kan leve på grønn te og rød vin tror jeg.