tirsdag

sjuka


Jeg er ganske lei av å være syk. Det er helt sykt mye forelesninger og lesetid som går tapt i at jeg ligger hjemme hos meg selv og dør eller er dårlig på lesesal og må tusle hjem. Jeg er dritlei, faktisk. Gi meg medisiner for faen. Selv om det heller ikke er bra. Nå er jeg relativt fin, etter en dag med å grave meg ned i sengen og bli servert tørt brød av den snilleste i hele verden(ikke det at tørt brød er så snilt, men det er det eneste jeg kan spise). Det er selvfølgelig fantastisk å ha en som passer på meg, men jeg skulle gjerne vært levende. Kunne ta litt helg og fri når jeg er frisk og sånn. Men det kan jeg ikke. For mange fag. for mange bøker. Nå må jeg angripe et nytt jævla epos selv om jeg ikke får lest ferdig noen av dem. For mye å gjøre og for mye shjuk.
har cola da. og et rotete rom