onsdag

Dancing on the ceiling


Jeg gleder meg helt sinnsykt mye til våren. På en uinspirert drittdag som dette hjelper det å finne fram plaggene med mønster og farger fra garderoben. Se, prøve, stryke, fikse og se igjen. Planlegge solfylte dager i Sverige. Tenke på å ha det fint og spise is og drikke øl og vin med venner og sånn. Jeg er drittlei hagl og sludd og regn. Kom sol! Jeg vil se ut som femti og sekstitall, og det er jeg dårlig på i drittvær. Jeg vil ha farger og blomster.
Nå for tiden bor jeg på kjøkkenet, og lager deilig mat og kaker og alt mulig. Han lager rundstykker og salater, og siden alt er laget med så jævlig mye kärlek blir det meste supergodt. Jeg gleder meg fruktansvärt til å bli hemmafru også, merker jeg. Men først bør jeg vel røre sammen en utdanning eller noe drit. Det er drit det.

Helt egentlig er alt jævla bra. JÆVLIG SINNSYKT FORBANNA DRITA BRA.