søndag

Nöjd?

slik ville jeg helst gå ut i går. så så jeg meg i speilet, og tenkte at det ikke passet seg på smart litteraturfest. tok på meg sort.

Siden jeg aldri har hatt noen rosaperiode i livet mitt, er enkelte dager mer rosa enn andre. Jeg må ta igjen litt. Det er derfor jeg er blondere enn jeg noen gang skulle bli, og elsker å male leppene rosa. Sminke. Egentlig synes jeg de kjekkeste dagene er de jeg ser blond, ung og dum ut. Man har det faktisk mye gøyere da. Lettere å imponere. Skjønner likevel ikke hvorfor jeg alltid ender opp med å se ut som en blond hore. Synes det er greit uansett. Rosaimaget fungerer bra med at jeg har begynt å høre på popmusikk, drikke rusbrus på fest og sluttet å spise. I tillegg passer det bra at jeg ser ung ut, siden jeg faktisk er yngre enn alle jeg kjenner og alltid må gå hjem eller ut alene etter vorspiel. Fordi jeg er for ung. Alltid, alltid.