lørdag

I'm chuck bass

Livet er faen en berg og dalbane. Alt er opp og ned, hele tiden. I går hadde jeg den beste kvelden på lenge, selvom jeg i utgangspunktet hadde mest lyst å grave meg ned hjemme. Jeg danset som en gal, tullet, drakk, lekte og lo med noen skikkelig fine mennesker jeg tilbringer for lite tid med. Nedoverturen er selvfølgelig dagen i dag, hvor jeg bare har ligget i ro i sengen og forbannet buekorpsene. Opp og ned. Nå har jeg det fint med gossip girl, og synder meg til litt godteri, siden det er lørdag og jeg er syk.

Jeg ble fulgt hjem av en mann i går. Fikk tilbud om nattetur med en annen gammel flamme. Det føles bra å kunne si nei. Jævlig bra. Bra å ende superkvelden uten en ny mann. Heldigvis er det vel sånn livet kommer til å bli. Jeg skal seriøst begynne å gå på fete dansesteder med pene, stilige mennesker og dyr vin. Herregud, jeg tror jeg blir dummere, blondere og mer overfladisk for hver dag som går. Men hey! Det er vel ok det og?