mandag

Let's fall in love

I fall in love to easily. Hvis det bare hadde vært sant. Uansett er dette en blogg, og jeg er en jente. Det er januar, kaldt og jævlig og skolearbeid og snø burer meg inne. Musikken hjelper mot det kalde og tunge. Litt kveldsjazz med Ella er alltid bra for vinterpsyken. Termokopp med campingbiler på varmer godt. Fine sjuende sanser hjelper. Kaffe hjelper. Det meste er god medisin. Ingefær, nikon, ull og venner er supert. De siste pepperkakene er gode, og at jeg ikke har kjøleskap gjør ingenting. Winston har sjeldent vært så godt som i denne vinterkulden. Dette blir et bra år!
I det siste har jeg gått og lengtet halvveis etter å putte inn ord i et bloggeprogram, dele noen av de overfladiske tankene mine med verden. Det er jo vel og ikke så bra. For hva kan jeg skrive om? Vestlig kunstmusikk på 1900-tallet? Hårsprayer, kjærleikslivet og for gamle hvitviner? Uansett tror jeg kanskje dette kan bli eit OK prosjekt. Eller? :-)

Disse skoene skal hjelpe meg gjennom livet, ihvertfall! <3


God Kveld!