torsdag

Rah Rah

Hvorfor ligger det i menneskets natur å hamre løs på alt som lager lyd og som kalles instrument. Hvorfor er det ingenting som sier pling! i hodet på folk, når de innser at 1) de ikke behersker instrumentet 2) det er flere instrument i samme rom 3) ingen av dem som spiller på instrumentene spiller i samme toneart, tempo eller noenting? Det lurer jeg på. Nå er jeg sliten. Sliten av polyfon og polytonal som ikke engang kan bli betegnes som gebrauchmusik for amatører. Jeg er sliten av skole, og trøtt fordi jeg står så jævla tidlig opp. Trøtt fordi jeg ikke har drukket kaffe siden klokken 09.15 i dag. Trøtt og sliten og sur.


Så fint det er at jeg da kan sette meg ned med de to særemnene mine. Lese om ting som er koselig. Høre på fin musikk. Leve meg inn i folks triste og fuckede liv. Det er fint. Jeg liker det nesten, og det er jo det mest positive jeg kan finne på for tiden. Snart må det bli vår, sommer og varmt og skolefri. <3