lørdag

Jeg er så sulten at jeg kunne spist frukt!

Lørdag. Jeg har vasket og sydd litt(t-skjortene mine blir sydd opp på ermene, det er så stress å brette dem for å se kul ut). Har vært på dns, mitt favoritthjem, og sett Jungelboken. Det var gøy og bra. Fint å se en ting for barn, som er morosam og kunstnerisk god. Hehe. Jeg skal jobbe på teateret. Jeg må det. Ellers dør jeg.
Snart vil jeg på teater igjen. Jeg vil se Company og seriøse teaterstykker. Jeg vil på stand-up show. Se del Barco Soleglad, Voldsæter og Nordic Tenors før de slutter av.

Før jeg kan gjøre disse tingene, må jeg gjøre lekser og særemne, men jeg vet ikke hvor lurt det er med en viss alkoholprosent i blodet. Hehe, unnskyldninger, unnskyldninger.

det er kaldt og jeg er lei av snø. Dr. Martens har blitt slitne, det er tid for tynne sko. fine sko. jeg gleder meg til vår. russetid, jippi. haha.