tirsdag

Trygge Oslo, Stygge Oslo


Migrenen spiser meg opp fra innsiden. Det er jo. Gøy.
Men det er mye annet gøy for tiden, sett bort ifrå mye av det som heter skole. Jeg gleder meg til å dra på hyttetur med et lass 16åringer. Gleder meg til Italia med koret. Selv om det blir fattigjente på tur i dyreste kjernen av Italia. Men Men. Jeg skal få meg Italiensk kjæreste, som jeg kan ta med meg til Oslo.
Det gleder jeg meg og til - å flytte. Fakum er at det blir dritskummelt. Jeg gruer meg til å flytte inn i en stygg hybel med stygge møbler og røykeforbud på altanen. Det blir skummelt å bo sammen med en ukjent person. Siden jeg har menneskeangst, er alt over fire personer totalt uaktuelt, og jeg synes egentlig fire personer i et kollektiv er alt for mange. Jeg vil ikke se på stygge møbler. Det er det jeg gruer meg mest til. Jeg gleder meg mest til å se på meg selv i en ny by, og til å spise kremost, og til å endelig ha noe å ta bilde av.