fredag

Ginger beer

Kaffi, druer og sjokkis er gode greier på fredagen. At boken som ligger foran meg skal leses i, er ikke like gode greier, men snart må jeg faktisk bite i det sure eplet og lese om ungarsk folkemusikk. Heldige den som må lese min eksamen. Jeg kan hele musikkhistorien. Jeg er dritgod. kommer til å skjule akkurat det på eksamen, for det er så dumt å gjøre det dritbra, liksom.

HELDIGVIS er russetiden over, og jeg kan gå tilbake til normal og alkoholfri tilværelse. Jeg lover, ikke en dråpe alkohol før 4. juni. Det er nemlig dritkjekt å ikke ha stemme, og vite at du skal ha sangeksamen om.. ja... 4. juni. FETE greier.

SUPERHELDIGVIS har jeg leilighet til høsten, og jeg er så glad så glad! Jeg sammen med to supre jenter blir byens feteste kollektiv. Jeg lover. Det blir sykt fett. Vi har altan og tv, og jeg ser fram til å ha gitargudinne og jazzsangflinking i huset. Musikk musikk musikk. Jeg gleder meg til gangavstand til hele verden og økonomiske vanskeligheter. Studentliv - jeg elsker deg på forhånd. ¨


Solen frister, men Bela Bartok roper.