lørdag

Jim

Jim Morrison, som er i bakgrunnen er HEIT. skulle ønske han var levende.


Lørdag, deilige lørdag. Det var kjedelig å stå opp i dag, men nå er ting fint. Etter en superkos kveld i går var jeg glad som bare det når jeg kom hjem og skulle sove.
Nå er formen bra og jeg skal ikke løpe ulriken opp, heldigvis. Jeg skal være hjemme, drikke kaffi og vaske. Det blir bra. Så skal jeg på jobb. Der skal jeg vaske. FeTT.

Jeg har liksom glemt helveteseksamen som er om under en uke(!!) og jeg holder på å DØ. Ikke øver jeg. fordi jeg hoster. Det blir.. bra. Kjempebra. Jeg vurderer nesten å ha åpen eksamen, slik at alle jeg kjenner kan komme å høre på. eller ikke. Tror ikke det er bra for folk flest å få innsikt i hvordan man klarer seg på hovedinstrumenteksamen dersom man ikke øver på tre år. Det er et interessant forskningsprosjekt, da - å se hvor godt man synger når man ikke øver i forhold til om man øver.

Som bonus er jeg ferdig med musikkhistorie, og det er lykke lykke lykke. Derfor kan jeg høre på musikk igjen. Likevel går det i punkopplegg, for jeg er lei av avansert musikk. Kjempelei. Lei av jazz. Lei av pop. Sjukt lei av alt. Ikke kunstmusikk eller punk, og det er en god combo.