mandag

Search and destroy

Jeg blir litt for sint av å sitte inne og lese musikkhistoriedrit. Akkurat nå har jeg fått kraftig nok av klassisk musikk, jazz og rock. Jeg leter som en tulling etter musikk på iPoden som jeg ikke kan relatere til pensum.Heldigvis for min del er ikke Nick Cave pensum. Det er Iggy Pop, men akkurat det skal ikke ødelegge Iggy for meg.

Det blir nok ikke noe øya og Iggy Pop på meg. Faen ta det, liksom. Hei jobb. Jeg kommer hjem, til BERGEN dagen etter Iggy. Hjem til ny leilighet, kaffi og vin. Det blir fint, selv om jeg akkurat NÅ ikke burde drikke kaffi eller vin. Ingenting er bra for stemmen, og jeg skal synge i dag. Helvete, hvorfor skal jeg synge i dag??? Det kommer til å gå passe dårlig, ettersom jeg fortsatt sliter med hals og stemme etter de forrige ukene. Fuck det.

Det er fint at jeg har godis og ryddig rundt meg. Jeg er flink å rydde for tiden. Det er alltid ryddig. Fordi jeg rydder.