søndag

Raude kner.

Raude kner er klassekor som synger madrigaler i trær.

Bitches. Jeg er klar og sminka. Oppfreshet med rosa lepper og blondt hår. Alle overrøde russelepper og snurrebarter som hang igjen fra gårsdagen er fjernet. Nå er jeg rett og slett klar for byn, for party øl og vin. Problemet er selvfølgelig at det er SØNDAG, den kjedeligste dagen i uken. Selv om det var en ekspedisjon å komme seg hjem i dag, er det kjedelig å være hjemme og drikke kaffi og ha ikke-syngehals en hel dag.

Forøvrig er jeg flink til å jobbe på jobb, og ikke flink til å gjøre lekser. Jeg er flink til å være russ og bruke peng. Tydeligvis har jeg vært ok til å ta russeknuter. Jippi. Og så vil jeg ha lakris. Lakris. og appelsin. Nam.

Som en bonus til alt dette skal jeg synge i troldsalen på tirsdag. og det er for skummelt til å være sant.