tirsdag

Streik streik streik streik

Er noen klar over hvor JÆVLA flott opptrapping av streik hadde passet inn i livet mitt nå? Helt sykt godt, kan jeg fortelle. Litt streik. bare litt. For eksempel til over helgen. Det hadde vært lekkert. Virkelig lekkert. Jeg hadde smilt fra øre til øre og gledet meg over at det jeg har gruet meg til siden dag 1 på Langhaugen ikke hadde blitt noe av. Hovedhelveteseksamen. Åh, hvilken glede!

Da kunne jeg gått ut på onsdagen. Hæla i taket på torsdan. Festet fletten av meg på fredag, og vært dronning på dansegulvet på lørdag. Chill søndag med sang i alle kanaler, men ikke bare meg. Og fest og fyll på mandag. Høres det ut som en bra tid? JAAA. men blir det sånn? NEI. For alle blir sikkert enige, og alt blir fint for de som arbeider i kommunen. Men drit no i di, for en gangs skyld!

Det blir deilig med ferie anyways. Italia, here I come.