torsdag

solo


Klokken er morgen, og jeg er våken. Det er fri og ferie, men jeg har vært snill med bror. Han var litt sint fordi jeg hadde fri, og ikke han. Derfor laget vi en avtale om frokostspising sammen, hvis han laget kaffi til meg. Det gjorde han, og vi spiste trøtte skiver med peanøttsmør og drakk appelsinjuice og han gikk på skolen. jeg sitter igjen hjemme, og skal snart lese litt mer i en bok jeg fikk av pappas gamle norsklærer. Etter det vil jeg spise nektarin og være med en venn som er så tynn at du ikke ser han om han står i profil.
Forrige gang vi traff hverandre var vi i en park og spiste vakr
e muffins. Vi var flere mennesker av ulike slag, og til felles hadde alle at de likte våre fine muffins. Jeg likte også muffinsene, og menneskene.

Jeg er solbrent på magen og knærne. Skuldrene er også røde etter en løpetur på fjellet i solsteiken. I går ville jeg gå på fjellet hele tiden, men holdt meg til én gang. Etter det fikk jeg løpesokker av familien, fordi det er praktisk. Ja, det er praktisk. For de som løper
vil du være med meg til leilighet, piano?