søndag

Hon fra Bærgen

I går gjorde jeg noe jeg egentlig ikke gjør. Det var kjempeskummelt, og jeg var redd flere timer i forveien, og i tillegg var jeg 99% sikker på at jeg ikke skulle. Likevel, etter en kopp kaffi med noe ekstra, tok jeg en sekser fra kjøleskapet og vandret ut av huset til mor. Jeg vandret ikke langt, bare til naboen. Naboen har jeg aldri hilst på, og heller ingen andre på festen. Mor og nabomor hadde planlagt at jeg skulle på fest. Flaut? Ja. Ille? Ja.

Nå synes jeg selvfølgelig at det var bra at jeg gikk dit. Jeg var flink jente og sosialiserte meg bra, selv om det ikke var en kjeft der jeg hadde sett før. Vi dro på byn, og det var sikkert fett. Åh, det var så sjukt skummelt å møte opp på fest hos Sondre og si "Hei! Hvem er Sondre?" Men jeg klarte det. jeg overlevde. nå er jeg stolt av meg selv, og skal drikke kaffi og se true blood og prøve å huske om jeg gjorde noe dumt i går.