tirsdag

We'll meet again

Jeg glemmer alltid hvor dårlig jeg faktisk er til å pakke. Alt jeg tror jeg trenger, må lages plass til. Ingen praktisk tenkning inni bildet i det heletatt. Nå har jeg faktisk vært hjemme i to hele dager, så nå er det på tide å komme seg vekk. Italia høres greit ut, og jeg gleder meg til å få bruk for mitt herlige italienske orforråd. Jeg er en reser i italiensk. det er bare ingen som vet det enda. Ti dager(+/-) med sang, vin og mat. Dager med jenter og gutter jeg ikke kjenner så godt, men som virker veldig hyggelige.

Til nå har denne sommeren vært mad utfordrende for meg. Men også veldig gøy. Jeg må bare forholde meg til mennesker jeg ikke kjenner godt, uten å kjenne noen veldig godt. ingen gode venninner man deler alt med. bare mange ukjente. Det er vanskelig, men også kjekt. Selvfølgelig er det utrolig spennende å bli kjent med masse nye mennesker, men allerede er jeg sliten av nytt. Haha, det er bra jeg ikke skal flytte til nytt sted(eller.. det skal jeg jo/har jeg jo.. så.) for da hadde jeg vært for sliten til å kunne klart noe. Hehe! God tur, Regine:-)