søndag

Giske!

Jeg er skikkelig ute av drikketrening. Denne sommeren har jeg vært edru som få. Men i går var jeg ute. Festival og greier og greier. Sommerfesten, het det. Fant sted langt ute i gokk, og det eneste jeg fikk med meg var Karpe Diem og en full venn jeg ikke vet hva heter. Etpar artige drinker og nokre øl var nok til at jeg sjanglet på vei hjem, og våknet opp dårlig. Jeg var nesten ferdig med å være fyllasjuk, men nå som jeg har sluttet å drikke blir jeg så innmari dårlig. KJEDELIG.
Derfor har jeg sovet lengre enn jeg noen gang har sovet. Jeg har ikke spist mat, men jeg gleder meg til å lage egen mat i leiligheten. Nå har jeg vært på ikea.no en stund, og gleder meg til en ikeatur for å kjøpe meg det jeg trenger til smauet. Namnam. Jeg har kaffi og vin til innflytning i smauet. Betre kan det vel ikke bli? Det blir litt bedre når jeg får gardiner, da.