onsdag

don't let me down haha


Nå skjønte jeg at det er august. Jeg vender snart nesen hjemover, og sier farvel til en sommer som bare har bestått av hjemlengsel. Hjemme skal jeg ikke være sint som jeg er nå, men bare nyte Bergen, folk og smau. Det klør i fingrene mine etter å pakke kofferten. Pakke ned den fineste kjolen, resten av klærne og kjøkkentingene mor har skaffet meg. Det blir så fint.

Jeg gleder meg til å innrede, sette ting på plass og få det
fint. Gleder meg til at jentene skal få sofa, gleder meg til å benytte meg av miniterassen og til å drikke kaffi og vin med jentene. Jeg gleder meg til masse, men det blir faktisk litt trist å forlate noen av mine kollegaer. De er fine. Heldigvis bor en håndfull av dem i Bergen, mens store deler ikke gjør det. Men nå skal jeg slutte og klage. Jeg skal drikke opp kaffien min, og ha en liten fotoshoot. Julekortbilder må taes av meg. når jeg er her.