onsdag

jeg er ikke jarle klepp


Igjen må jeg understreke hvor dårlig jeg er til å pakke, men jeg har snart klart det. Jeg må klare det, for om under en time sitter jeg i bilen til flyplassen, og det er virkelig ikke lenge til jeg kommer tilbake til livet. Livet som består av vakre mennesker, fine omgivelser og god mat og drikke. Det gode livet. Det begynner i kveld, med øl og vin, jenter og konsert. MAN det skal bli gode greier!

Den skumle delen er selvfølgelig studeringen, som jeg har gledet meg til lenge. Mye nytt, og nytt er skummelt. Samtidig har jeg servert meg selv nye ting i hele sommer, så det burde ikke være skummelt med studering i den fine byen. Egentlig har jeg ikke bekymret meg mye for studiegreiene. Jeg har heller ikke gledet meg. Men noen ganger kjenner jeg at det er skummelt. Heldigvis bor jeg med to andre herlige HF-jenter, så vi har hverandre i alt det nye og skumle.

I en konvolutt har jeg penger til mat, og en annen er merket med "sofa". deilig. GLEDAR MEG. fordi alt er så jæævla fint!

heihei verden