fredag

blablablaa

I dag var jævlig, helt til jeg fikk gå fra skolen fire timer før tiden. Men jeg mener det, totalt superjævlig. Greit, litt av skylden har jeg selv, for det er ikke lurt å gå ut torsdagskvelden når man skal på skolen halv ni på fredag. Men likevel, jeg var ikke dårlig, bare trøtt. Det føltes som om jeg hadde glemt alt jeg noen gang har kunnet, og jeg klarte ikke skrive, klarte ikke å tenke, og minst av alt klarte jeg å skrive noter. Jeg aner ikke hvor musikkhodet mitt har tatt veien, men det er ikke med meg ihvertfall. Fy fader, jeg er lei skole. Jeg er så sjukt lei. Hvert sekund er pinefult. Snart er jeg heldigvis ferdig. Det blir BRA. Kan det ikke bare bli midten av juni nå? Pliiis?

Men nå er det ok, det er sol og jeg skal rydde, vaske, sy og stryke klær som den husmoren jeg er. Efterpå skal jeg i harmonien. :-) Det blir bra!