tirsdag

Now is the month of dying

JEG VIL HA KAFFE.
og jeg vil være fornuftig. En del av meg sier at jeg skal komponere, en del sier at jeg skal synge og en del forteller meg at jeg skal fikse russebuksen. Det gjør meg splittet og delt, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre annet enn facebook og musikk. Gud, jeg kan ikke klage over at jeg har mye å gjøre når alt jeg gjør er å ikke gjøre noe. Men jeg har mye jeg skulle gjort. DET er snickers og twist.
Skoledagen var lang og kjedelig, og jeg gjorde ingenting annet enn å gå tur med piuz, og høre på gutane som lagde konsert, sang og spelte. I morgen er det heldags i komponering. Jeg er SÅ ferdig med musikk når det blir juni. Da blir det lite musikk annet enn på øret og på kor. Hehe, gud jeg kreperer snart.

Pluss for sol og sjokopålegg.
Minus for kjedelighet og komponering.
Det blir circa null.