fredag

na na na


Nervøs morgenblogg. Snart skal jeg ned på skolen og synge klassiske sanger for tre mennesker i russedress med nakne damer på. Jeg gruer meg, men gleder meg litt og. Heldigvis for meg er halsen min morgentrøtt og føles litt ødelagt. Da er det ok å ha en ullhals mamma har strikket og te. Skulle hatt ingefær og, for det hjelper så fint på ødelagt hals.
Og ikke kom her og si at jeg nesten blir forkjølet fordi jeg hadde på meg for lite klær. Det er nemlig ikke sant, for jeg hadde så mye klær at jeg nesten kreperte av hete når alle russene styrtet øl eller fikk dem over hodet.

Gud, jeg er nervøs. Vet ikke helt hva jeg skal ta meg til nå, før jeg skal på skolen og øve med pianist. Annet enn å være nervøs. aa
aaaaa. hater det! hater hater hater hater nervøs og synge foran folk. i alle fall i dag.
men jeg har en hals som er god og varm. det er fint. og jeg har fjortisfjes. det er kult.