tirsdag

Søren


Historielesingsdag og fryktelig koselig dag. Selv om det er drit når skoledagen er såpass uforutsigbar at man er der i seks timer(egentlig åtte, men de to siste er ikke no irritasjonsmoment når man får gå hjem), og har undervisning i TO av dem. Andre og sjette time. Det er plagsomt, men lager selvfølgelig rom for gøy. Rom for boller, kaffi og bål i trappen. det blir rom for sigaretter, pianospill og rampestreker. Altså, i bunn og grunn ganske fint. Kjedelighet går altså bra, om man har de rette folkene.

Av fornuftige saker har jeg bestemt meg for hva jeg skal synge tentamen dagen etter russedåpen. Jeg har og bestemt meg for et variert språklig program til sangeksamen. FlinkeRegine, som bestemmer seg for slikt, og som øver sang og gjør lekser hjemme. Som kronen på det verket, burde jeg kunne si at jeg fortsetter å gjøre lekser om morgenen, men det er dessverre ikke slik. Jeg var god jente i går, men i dag glemte jeg å stå opp. Faen, det hele rakner. Snart er jeg ikke flink lenger.

Søren var forresten danske, og trombonist. HAH
... så flink er jeg...