onsdag

komponert død.

Jeg er fullstendig klar over at jeg snart tipper over negativkanten, og at det eneste jeg klarer er å syte og klage over alt. Men er det rart. Russefuckestyret fucker opp tentamenen min, på alle måter. Russedåp dagen før sangtentamen? Oh. Russedrittmøte der vi skal øve når vi skal øve der dagen før tentamen? Jeg blir så forbanna. Og nå er jeg kanskje hakket mer sint enn hva jeg trenger. Det går sikkert over hvis jeg drikker te og spiser kjeks.

Jeg klarer uansett ikke øve fordi det regner. Det er så uinspirerende å spille og synge når det ser ut som helvete ute. Været er så deprimerende og deinspirerende og ikke et vær for øving. Faen, jeg burde hatt rom uten vindu. Uten årstidsfølelse, og med standard temperatur. Nå er det nemlig jævlig kaldt, fordi. Jeg vet ikke hvorfor, og jeg vil ikke vite det. Det eneste jeg vil er å overleve fredagen med en firer i lommen. Vær så snill, gi meg øvetid. Gi meg øvetid og øvevær og øvehumør. Jeg trenger det sårt.

Nå hører jeg på en sang som heter music scool. Ain't bin to no music school, I ain't nobody's fool. SKulle ønske det var sant. Virkelig. Og jeg som elsket musikklinja før... det var tider.