torsdag

Andiamo

Jeg er kald og hoster samboerne mine våkne. Selv har jeg vært våken for lenge, drukket kaffi og vært sabla effektiv. Skrevet som en gud, og er snart i mål. Juhuu. Det er godt gjort etter to uker helg. Studentlivet er slapt for meg, ass. Jeg er sikker på at jeg klarer alt, men og på at jeg ikke må overarbeide meg. Det klarer jeg å unngå. I går slappet jeg av på kino med verdens mest lidenskaplige og smertefulle film, og jeg har fortsatt vondt inni meg. Fordi filmen var vond vond vond og fordi jeg savner italia, og skjønner ikke helt hvordan jeg skal overleve i denne verden hvis jeg ikke lærer meg italiensk.
Tror ikke sambuarane liker at jeg prøver å snakke italiensk om kvelden. Men jeg liker det. og jeg savner savner savner sør-italia. Klisjeete, men fryktelig sant.

I kjøleskapet har jeg mange gulrøtter, brokkoli, paprika, salat og tomat. Jeg er flink å ha grønnsaker. Kanskje jeg skal lage noe grønsakete til lønsj. Siden jeg ikke skal bruke penger, bare de tingene jeg har. Coscous, ris, pasta, hvetemel, pesto og frosne skiver og kylling og is. Hahah. student..?(Ja. fryktelig fattig, og gruer meg til det går tomt for alle matvarene, for da kommer jeg til å sulte...)