torsdag

Hello home


Eg e heme. Altså, hjemme i den forstand at jeg er i mitt gamle hjem, på min brors gamle rom. Han har mitt, og jeg skriver som en tulling og konsentrerer meg best her. I alle fall foreløbig. En gang skal jeg finne lesesal. Men ikke enda. For jeg jobber bra i leiligheten om morgenen før de andre står opp, og det er jo en del timer til det, fra jeg står opp. Når jeg må, kan jeg dra hjem her og arbeide bra pluss at jeg får mat og kaffi. Det er deilig å drikke kaffi frå gamlekoppen, selv om te fra kjærestekoppen i leiligheten egentlig er enda bedre.

Jeg har begynt å synge litt igjen, og snart begynner jeg for fullt. Det vil si, jeg begynner når halsen min er ok. Nå er den fucked, og det er au å svelge og særlig om morgenen. Jeg hadde trodd jeg skulle holde meg frisk, selv om alle jeg kjenner er sjuke og forkjølet. Hvorfor kan ikke jeg være en friskus?

Og hva skal jeg mekke til middag i dag, liksom. kylling nam nam?