mandag

Pingvin

mandag morgen, te og ting som må leses. I partygata hadde bollywoodnaboene fest til over klokken fire i natt, og det var sjukt kult når jeg ville sove etter verdens verste dagen derpå. Nå er jeg heldigvis fin, og gleder meg til sommer og orientering om under to uker! Det skader virkelig ikke å lese exphil på stranden med god kaffi i hånden, gå en tur i fin natur, jogge litt og avslutte kvelden med pizza eller noe annet godt og øl. Gleder meg til å spise burek på dårlige dager, og til å ta fine bilder av alle de mange kirkene på øya.

hulen min er forresten overromantisk med stearinlys i vinflasker og roser i vinflasker(plutselig begynte jeg å få roser av alle, det er en forandring). Mitt platinablonde hår gir det hele en farlig vri. he-he. finekjolen henger på døren på mitt kryp-inn-skap, og når jeg står med vinduet åpent og synger ut til verden ser det fint ut. La vita e bella.