tirsdag

The Game, YO

Noen dager er rare. I dag er veldig rar. Jeg har gjort studieting som var skikkelig gøy, og lest i en kjekk bok om hus som brenner. Samtidig har jeg gjort andre ting, men jeg kan ikke komme på hva. Jeg har ikke snakket med noen, ikke lest hele tiden. Ikke facebook hele tiden. Bare te. Te og tanker, og tid som flyr, der jeg ligger under dynen fordi det er det eneste stedet det er varmt.
Jeg fryser KONSTANT. Det er fordi... det er kaldt, og jeg ikke helt klarer å forlate sommerstrømpebuksene for noe varmere og betre. Det er kjedelig med varme klær når de andre er finere. Korte klær, lette klær, deilige klær. Ikke klumpete klær som klør. Jeg føler meg bedre enn det. Føler meg bra nok til å vandre i høye heler i hverdagsærend. Det blir et helvete når vinteren kommer. Heldigvis er ikke vinteren enda.

Det er enda årstid for is. Og stearinlys og rose i vinflasker.

Jeg er rar og glad i hele meg. Det er fint det. Gladheten må brukes til noe. Å vaske klær? JAAA