torsdag

Attraversiamo

JEG FRYSER. Uten rullegardin kommer snøen inn på rommet mitt og det suger. Jeg har ovn og tepper, og i stuen har jeg ved. Hvordan skal jeg klare meg når vinteren setter inn, når jeg føler meg helt idiot i varme klær? Gleder meg til å få en varm stor saueskinnsjakke. jeg vet ikke helt hvordan jeg skal få det til, sammen med de varme og ikke-skliete støvlettene jeg heller ikke ha. Foreløbig får det bli mine elskede hæler i snøen hvis jeg ikke trynar an med en gang jeg går ut av døren. Brostein og nedoverbakke er diggiz.

JEG LESER! For første gang på en stund har jeg funnet fram ting jeg må lese, og det er.. ikke så kjekt. Men jeg overlever fordi jeg skal lære meg italiensk med en samboer, for å slutte å snakke norsk/italiensk blanding i heimen 24/7. Det skal bli ekte italiensk. Bedre en i spis, elsk, lev, som filmen het, en vi så i går.