tirsdag

Denmark Street

Gosh, jeg var bare i London en gang i fjor. Nå skal jeg dit igjen, og det er faen ikke lenge til. En god og lang langhelg i byen som alltid er ny. Like skummelt å reise dit hver gang, virker stort og uoverkommelig og ukjent. Nuvel, jeg kjenner jo litt ting der etter x turer de siste få årene. Nå skal jeg for første gang bruke shitloads med penger på shopping med chicksa, ha en mild utekveld og se en musikal eller to. Jeg skal spise digg mat og ha fine sko og ta bilder og synge. Vi har noen fine kirker på tapetet, og det blir artig å synge Bob Chilcotts Requiem i de kirkene. Mitt eneste ønske er at jeg er frisk når jeg er der, og håpet er tilstede når jeg er ok i dag. Jeg blir så jævlig sliten av alt for tiden, og folk har begynt å kalle det sykdommen. Jaddajadda, jeg skal ringe legen så snart som mulig og snart har sykdommen toukers jubileum. HURRA! Det skal jeg feire i London med kake og kaffe og øl. hehehe.

Jeg skal stå opp jævlig tidlig på reisedagen og gruer meg allerede. Men, helvete, det blir en tur å huske!!
Notting hill, en fin dag med Simon, Nadir og Birgitte