torsdag

Fïs

Jævlig migrene, regn og air condition-hals. Jeg dør av å lese, men kan jo ikke gjøre noe annet. Far har kjøpt c-vitamindrikker som er gode, men jeg vet ikke hva det skal hjelpe for. Egentlig er jeg jo ikke syk. tror jeg. Jeg er bare sliten av å slappe av, være med familie og foreldre til barn jeg ikke kjenner. Selv om det er deilig å chille, gleder jeg meg til å komme tilbake til livet. Jeg gleder meg ikke så mye til å reise vekk fra verdens beste sjokolade og burêk. Hadde jeg bodd her, hadde jeg nok blitt feit og kjedelig.

Dubrovnik er en ganske kjedelig by, og det mest spennende med hele byen var de mange kameraene og journalistene som møtte Postira, båten som går fra øyen vår, i havnen i Dub. De fotograferte en dame som var kjent. Kjipt å treffe en kjendiz når man ikke vet hvem det er. Politi med våpen var der og. Og mat og vin til den kjente damen som hadde et barn.