mandag

Sjuk

Hater å være syk. Særlig ETTER en ufortjent ferie. Sliter med hode og kvalme på femte dagen i dag, og klarte halvveis å gå på forelesning i dag, og etter ørten timer søvn skal jeg prøve meg på korøvelse. Det er så kjedelig å ikke kunne gjøre det man vil, fordi hodet eksploderer, selv etter tusen smertestillende og cola. Jeg har ikke spist på to dager, så dette burde jo være en god slankekur ihvertfall..

På universitetet traff jeg selvfølgelig alle kjekkassene, selv om jeg så ut som en dass. Usminket og nettoppoppkastet og feberrød. Skal jeg fortsette slik, har jeg nok en ring på fingeren før uken er omme. Så, da er det bare å ta på seg de høye hælene og kave seg opp trappene til Johanneskirken i regnet, så skal dagen bli perfetto, og jeg gleder meg til å spy på krikedoen og gå grinende hjem.
Hjemme har vi to liter gelé i en gryte og masse majones. Heldigvis for meg liker jeg ikke å spise.