tirsdag

choco

Jeg har gått sykt lang og bratt tur i dag. På tur hilste jeg på geiter, ruiner og insekter. Insektene er så ekle at jeg nesten dør når jeg går på tur. Hater når jeg blir påflydd av noe som flyr. Geitene plager meg heldigvis ikke, de er gamle og grå og det samme er ruinene. Det kjekkeste av alt i hele verden er å plukke granatepler som turproviant. Hjemme er det stas med blåbær, og her er jeg i himmelen med tusen granatepletrær. Jeg skal plukke med meg en del granatepler til å lage smoothiez når jeg kommer hjem. Det blir kjempedeilig.

I kveld er det fotballkamp, Norge mot Kroatia. Gutta på pizzasjappen skal sette ut tv(regner egentlig med at den ikke er så stor, siden vi i går måtte lete hele øyen etter kopimaskin, som de hadde en av på øyen - på et stengt hotell), og de norske og de kroatiske som er ca i likt antall her denne uken, se fotball, drikke øl og ete god pizza. Nam Nam. Jeg skal ikke det, da. Fordi jeg skal spise middag med en av læreren mine på barneskulen og noen av de andre voksne.

akkurat nå: pulverkaffi og sjokoladecroissant namnam