tirsdag

Glamorous life

Hvilken kombinasjon slår øl og lekser? Det er ikke mye, annet enn øl og ingen lekser. Men hva gjør man vel ikke for å lese om humanisme på hyggelig vis?

Jeg er i et religiøs rundkjøring, jeg vetta faen hva jeg skal kalle meg. For, greit, jeg er ikke religiøs, og jeg vil heller ikke være humanist. Jeg vil faktisk ikke være noenting. Ateist er greit. Alt annet er ugreit. Jeg vil være for meg selv, vil være selvstendig. Trenger ikke noen organisering for å ikke tro på noe. Jeg liker ikke human-etisk forbund. Hvorfor vet jeg ikke helt, men det plager meg at jeg må lære meg alt om humanisme til i morra. Jeg vil heller synge.

For første gang i historien har jeg dritlyst, og jeg mener virkelig helt sykt lyst til å øve. Jeg klør i stemmen, magen og støtten etter å synge lyse, mørke, korte og lange toner. Herre, men jeg er stuck med religion og facebook. Dritt, altså. Drittdag. Neida, dagen er fin. Jeg gleder meg til lekser senere i dag med girlza, liksom. Det blir kjekt