onsdag

Shostakovitch, my baby

Jeg kan ikke huske sist jeg spiste snop bortsett frå en liten sjokoladebit på lørdag. Virkelig. Kanskje en på søndag og, men poenget er i alle fall at er det en ting jeg er avhengig av, så er det sjokolade. Jeg klarer faen ikke konsentrere meg når jeg først har fått tankene på sjokolade. Egentlig hadde jeg kake, men den har far spist opp, så nå sitter jeg her. Var klar for kaffe, kake og musikkhistorie. MEN NEI. ikke har jeg penger heller, vi har ingen kakeingredienser hjemme. Virkelig ingenting. Hvordan skal jeg få tak i sjokolade da? Fortell meg det. Jeg tror jeg dør NU.
Noen spurte hverandre hva de helst ville gi opp av røyk og snop. Den gang visste ingen svaret, jeg vet så sykt svaret. Herregud, liv uten sjokolade er liv uten mening.
Fuck fuck fuck fuck


jeg har mange sanger på hjernen og det er koselig. heh.