fredag

I´m not getting married

Jeg visste ikke at det gikk an å sette opp god musikal i Noreg. Det går visst. Og det er sikkert gjort før, det er ikke det jeg sier. For hva vet vel jeg. Musikalene jeg har sett i Norge er stort sett Footloose i Ålesund, og det er ikke akkurat det eneste som har blitt satt opp i dette langstrakte landet. Men DNS har klart det med Company. Gud, jeg er glad for at jeg kom meg ut av leksehaugen og ned til teaterscenen, og fikk sett de gode menenskene som faktisk kan spille skuespill og synge. Haha, dritbra, er alt jeg har å si. Jeg er utrolig fascinert, så det er sagt.

I dag har jeg lest Fosse, og er dødslått av elsk. Hehe, Fosse er min nye favoritt. Punktum. Givende. Fantastisk. Jeg gleder meg til å lese mer Fosse. Gleder meg til å se "Og aldri skal vi skiljast". Og jeg gleder meg til å bli virkelig litteraturinteressert. Litt fordi jeg fikk et relativt godt resultat på særemnet. Haha, nei, det er ikke grunnen. Men særemnet er en liten grunn. Fordi det var gøy, jeg vil bare leike med litteratur for resten av livet, selv om det høres kjedelig ut.