onsdag

Luring

Jeg vet ikke om jeg liker Odd Norstoga. Kanskje jeg gjør det - snart har jeg bestemt meg.
Dagens spørsmål er hvorfor i svarte helvete jeg kan sitte og blogge istedet for å drukne ned i leksesjøen som ligger vedsiden av meg. Svaret er jeg ikke sikker på, men en del er sikkert at jeg er sint og sur i dag. Lei av alt, sjeldent har jeg lagt så mange mord og ødeleggelsesplaner. Nå er jeg ikke så sint lengre, bare lei. Hvordan skal man få gjort alt, og hvordan skal man få gjort alt bra? Jeg bare spør. For jeg skjønner det faen ikke.

Sol hadde vært fint. Mulighet til solbriller, liksom. London hadde vært fint. Det hadde varm kaffe og ferie også. Snart, om et år eller noe, virker det som, skal jeg coole og lese glossy magazinez og høre på pop eller noe. Det er sjukt kor eg gler meg. Men nu må jeg sette meg ned med sidemålsoppgåva om Frode Grytten og Bikubesong osv. I morgen skal jeg ta fri, og se Company på dns. Det blir bra, forhåpentligvis betre enn Fagerlia videregående skole sin oppsetning av Footloose.

Snakkes, babe.