torsdag

Why not take all of me

Etter tidlige morgener i en evighet er jeg snart klar for å sove i ett døgn. Å bli vekket av lillebror som setter på russisk orkestermusikk fra 1945 er ikke akkurat ønskelig når klokken er tidlig. Jeg står opp fordet, lager kaffi og komponerer til jeg blir gal. Når jeg ikke komponerer leser jeg om russiske komponister. Egentlig burde jeg satset på komponeringen - men det gidder jeg ikke.

I dag har jeg i tillegg vært på kafe alene(jupps!, jeg gikk glipp av lyrikk og lunsj med Saabye Christensen, men, pytt pytt), og kjøpt tonnevis med glossede, fine blader. Jeg gleder meg til å lese dem mens jeg drikker kaffe. Finne ut hva jeg skal sette på ønskelisten, hvordan stil jeg skal ha til våren. Det blir kjekt å finne ut. Jeg skal ihvertfall bruke mitt doble belte, skinnjakkene og dongeriskjorten. Herremann som jeg gleder meg til våren og sommeren. Blomstermønster, gladiatorsandaler, demin, skinn og lyse farger. Is og sol og solbriller er også et pluss. Kald øl. Mmmm. Deilig!
I sommer skal jeg til Italia! Jaaaa! :) < 3