mandag

urgh

Å det hadde vært digg å sove nå. Tror jeg driver med selvtortur for tiden, en merkelig form for selvskading. Framprovosert søvnmangel, det er ukult, men gir meg en sær glede og følelse av å ha kontroll over mitt eget liv. Hvis jeg står opp tidlig er jeg flink og disiplinert, og legger til grunne for en god dag, ved å være fornuftig fra første stund. Jeg legger meg ikke så tidlig, og våkner tidlig. Deilig, men vondt. Og trøtt. Jeg tror snart jeg dør av søvnmangel og av kaffeoverdose. Kanskje jeg burde sluttet med noe annet enn soving, hvis jeg absolutt skulle sluttet med noe. Hvorfor kan jeg ikke for eksempel slutte å spise sjokolade? Det er ikke like gøy, liksom.

God natt, jeg synker ned i kaffikoppen min nu, og gjør deilige oppgaver om språkutvikling:-) nam nam

BIL i går var amazing. Fine gutar, dårlig øl og mye latter. Slik skal en kveld vere, he he. Slik vil jeg ha neste lørdagskveld, liksom