mandag

Kjipemandag

Telefonregning, dårlig kaffe og i det hele tatt er det mandag. Det er leit at det er så trist med mandager. Nedtur. Virkelig nedtur. Riktignok har i dag vært opplarende, jeg er bestemt i hodet, og enkelte planer er lagt for livet mitt. Blant annet hvem jeg skal gifte meg med. Det er mest sannsynlig en som jobber på et teater.

Når det er sagt er jeg klar som et egg til å flytte, men først av alt til å bli ferdig med denne bedritne særoppgaven i musikkhistorie, som ikke har noen begynnelse - og hvertfall ikke noen slutt. Slutten skulle vært innen rekkevidde, punktumet skulle vært skrevet før påske. Får se om jeg får det til. Få litt disiplin i livet mitt. Disiplin som ikke handler om å ikke være på facebook. Det skulle liksom hjelpe det, da. Men gjorde det det?
slik er jeg i dag, selv om dette ikke er i dag, men jeg føler meg så gøy